“Disaster” osvaja Content Marketing Award 2021 kao najbolja korporativna knjiga
Bilo je to pravo putovanje za naš projekt „DISASTER – Dijagnoza modernog poslovanja“ – od ideje formirane u Lindinoj bilježnici prije mnogo godina do odluke da napravimo ovu „slikovnicu za poslovne ljude“, bilo je mnogo sesija brainstorminga, kava, čajeva , e-mailova, ideja, promjena, napada smijeha i nezaboravnih trenutaka između Linde i Ane u Croconu, našeg pisca Zorana Krušvara i naše dizajnerice Veronike Uravić Čolak.
Kada je knjiga napokon ugledala svjetlo dana u jesen 2020. godine, usred turbulentnog razdoblja koje je zahvatilo cijeli svijet, mogli smo se samo nadati najboljem.
Prebacimo se u srpanj 2021. i knjiga „DISASTER“ ne samo da je prodana u više od 400 primjeraka diljem svijeta, već ju je Content Marketing Institute odabrao i za NAJBOLJU KORPORATIVNU KNJIGU te je nagradio priznanjem Content Marketing Award!
Između 1000 prijavljenih za nagradu „DISASTER“ je nagrađen kao najbolja knjiga u našoj kategoriji, a posebno smo sretni što je CMI kao jedan od vodećih marketinških autoriteta u svijetu prepoznao naš rad i na taj nam način dao priliku da još više širimo poruku i vrijednosti koje Crocon već gotovo tri desetljeća živi u međunarodnom poslovanju.
Ocjenjivački sud sastojao se od profesionalaca iz industrije i marketinških stručnjaka i doista je čast biti izabran za pobjednika, posebno s obzirom na društvo u kojoj se nalazimo: Spotify, HBO, IKEA, Subaru, Ericsson, Mayo Clinic, John’s Hopkins i mnoge druge tvrtke s impresivnim iskustvom.
Još smo jednom sami sebi dokazali da kada radite i stvarate od srca ništa nije nemoguće!