C'MON GET
IN
TOUCH

Kad nam je svega bilo dosta… Pisali smo da si damo oduška…
I stvorili smo DISASTER

Ako se u svom svakodnevnom poslu i životu susrećete s previše beskorisnih informacija, lažnih vijesti, ljudske gluposti, smiješnih pritisaka, formi koje služe samo sebi i raznih drugih sranja, a pritom ste odgovorni, posvećeni svom poslu i voljni mijenjati stvari, mogli biste pomisliti da ste VI taj koji nije normalan.

E, upravo tu smo bili 2016. kada smo svoju frustraciju lošim i zahvalnost za dobro odlučili iskazati – pisanjem knjige!

A 2020. godine, prikladno usred globalne pandemije, svjetlo dana ugledala je naša prva knjiga „DISASTER – Dijagnoza modernog biznisa“.

Ovo je knjiga koju smo pisali dok smo se bavili psihotičnim ispadima naših klijenata, poslovnih partnera i kolega. Nadali smo se da će otvoriti oči i reći ljudima da biti jadan nije vrlina, da zaslijepljenost pravilima i sustavima nije zdrava, da trebamo cijeniti kreativnost i igru.

Da, čak i u ozbiljnom poslu. Pogotovo u ozbiljnom poslu, jer djeca svoju igru ​​shvaćaju ozbiljno… Najkraće rečeno, ova slikovnica za poslovne ljude protuotrov je za sadašnje stanje u poslovnom svijetu i poziv na promjenu!

1 Što je točno „Disaster“?

Slikovnica za poslovne ljude je, kao i svaka druga slikovnica, edukativna knjiga. Smjernica i terapija današnjim sivim biznismenima, pokušaj je da nas sve probudi iz letargije i loših navika današnjeg načina poslovanja. To je podsjetnik i alarm, motivacija i pokazatelj promjena.

Nastalu iz desetljeća dugog poslovnog iskustva i stvarnih svakodnevnih situacija, ideju “slikovnice za biznismene” začela je direktorica Crocona Linda Poščić Borovac.

Kroz koncept klinike namijenjene liječenju oštećenih poslovnih ljudi, u osam glavnih cjelina bez isprike secira i ismijava probleme koje smo izdvojili kao najproblematičnije: potpuni napad na naše umove beskorisnim informacijama, pritiscima i površnim distrakcijama koje dovode do sagorijevanja ; otrovna klima u većini organizacija; paralizirajuća globalizacija; izumiranje poslovnih manira i načela; štetna vladavina ega; rak-rana poduzetništva – birokracija unutar javnih službi.

Dok se borimo sa situacijom nemilosrdnim humorom, ostajemo pozitivni i nadamo se da može biti bolje (jer je nekada bilo!) pa također pružamo šarene savjete, malo perspektive i nekoliko inspirativnih priča onih dobrih poslovnih ljudi, takozvanih doktora boiznisa, zapravo temeljenih na našim stvarnim poslovnim partnerima.

2 U čemu je problem,
pitate se?

Problem koji naša slikovnica šareno i nepogrešivo razotkriva je bolest današnjeg poslovnog svijeta.

Zašto je smisao poslovanja zarobljen u obrascima, upitnicima, ugovorima? Zašto provodimo 15+ godina u obrazovnom sustavu koji nas ne priprema za život? Zašto plaćamo lijene, neodgovorne ljude u stvarnom novcu kada je posao koji obavljaju lažan? Zašto odnosi među poslovnim partnerima izumiru, a čovjekova riječ sve manje znači? Zašto sve kompliciramo umjesto da pojednostavljujemo? Zašto smo zaboravili istinski slušati?

3 I što radimo u vezi s tim?

Knjiga ima za cilj promijeniti percepciju i srušiti stereotipe, nadahnuti i preoblikovati umove i navike. Na veseo i zavaravajuće jednostavan način želimo vas navesti na razmišljanje o ozbiljnim problemima s kojima se suočava današnji poslovni svijet, u skromnoj nadi da ćemo pokrenuti promjenu unutar barem jednog od naših čitatelja.

Naši alati su naš HUMOR i naš DUH, jer što drugo postoji ako ne želite postati sivi ljudi? Upiremo prstom u rane bolesnog svijeta, otvaramo oči, nemilosrdno dokazujući da može i MORA biti bolje od ovoga.

Ovaj TRUD je sve što možemo tražiti i ključ za rušenje statusa quo. Ono što radimo je da postavljamo pitanja i odbijamo dopustiti da se ovo samo tiho dogodi.

4 Tko stoji iza knjige?

Knjigu su svojedobno zamislile, a onda i realizirale Croconove Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić, u suradnji s domaćim književnikom Zoranom Krušvarom i dizajnericom Veronikom Uravić-Čolak.

Dobitnici mnogih međunarodnih nagrada za kreativne radove, među kojima su neke od najznačajnijih Stevie Awards za žene u poslovanju koje smo primili u New Yorku 2015. i priznanje Stvaratelji za stoljeća i Hermes Creative Award, izrađujemo originalne kreativne sadržaje pod našim brendom Authentic & Certified by Crocon te PM Clinic već godinama.

Rođen iz desetljeća dugog iskustva u međunarodnim poslovnim vodama i naše potrebe da osvijetlimo i zahvalimo dobrima, brendovi A&C i PM Clinic naš su način da pridonesemo poslovnoj kulturi neumornim širenjem naše poruke i vrijednosti koje držimo blizu srca naše tvrtke – jednostavnost, proaktivnost, pozitivnost i dobra komunikacija.

5Kome ovo treba?

Ova knjiga je namijenjena poslovnim ljudima koji su istovremeno i uzrok i proizvod današnjeg načina poslovanja. Namijenjena je i svima koji su umorni od ovakvog načina života i upijajući ove stranice žele se samo družiti s ljudima na istoj valnoj duljini, nasmijati se i ugrabiti zdravu dozu inspiracije i entuzijazma. Poklonite ga svojim poslovnim partnerima, zaposlenicima, prijateljima, svima na koje naiđete, a koji cijene pronicljivost, dobru zabavu i izvanredne koncepte. Pokažite im da ste budni i spremni za novu percepciju.

6 Međunarodna nagrada
za “Disaster”

Godine 2021. Content Marketing Institute iz New Yorka dodijelio je knjizi Content Marketing Award u kategoriji Best Corporate Book.

Između 1000 prijavljenih za nagradu „DISASTER“ je nagrađen kao najbolja knjiga u svojoj kategoriji, a posebno smo bili sretni što je CMI prepoznao naš rad kao jednog od vodećih marketinških autoriteta u svijetu i na taj način nam dao priliku da još više širimo poruku i vrijednosti koje Crocon već gotovo tri desetljeća živi u međunarodnom poslovanju.

Ocjenjivački sud sastojao se od profesionalaca iz industrije i marketinških stručnjaka i doista je čast biti izabran za pobjednika, posebno s obzirom na društvo u kojem se nalazimo: Spotify, HBO, IKEA, Subaru, Ericsson, Mayo Clinic, John’s Hopkins i mnoge druge tvrtke s impresivnim iskustvom.

Još jednom sami sebi dokazujemo da kada radite i stvarate od srca ništa nije nemoguće!

7 Gdje se može nabaviti i koliko je ova knjiga uopće sjajna?

Javi se na [email protected] ili idi na www.pmclinic.hr da pogledaš knjigu i pridružiš se tamnoj strani i kupiš svoju! 🙂

Ne morate vjerovati našem vlastitom hype-u, evo što su drugi rekli:

“Vrlo rijetko vas nešto iznenadi na način da ne znate što se krije iza sljedeće stranice. U svakom slučaju, nije predvidljivo, što me podsjeća na Tarantinove filmove, tek kad smo ih počeli otkrivati. Očekujte neočekivano.”

“Uvesti kao almanah za sve studente i buduće menadžere. Bravo! Kreativnost je najvrjednija stvar koju imamo.”

“Knjiga je urnebesna! Neću dobiti dijagnozu PM Clinic, dijagnozu će mi postaviti vozač tramvaja jer se non-stop smijem dok čitam “DISASTER”, a smijanje naglas više nije prihvatljiv obrazac ponašanja u društvu.”

8 Video materijali

9 Iz medija