C'MON GET
IN
TOUCH

crocon case Set za preživljavanje u poslovnoj džungli

Kada smo osjetili potrebu motivirati… Prionuli smo na posao…. I Crocon Case je stvoren!.

Tijekom proteklih desetljeća, polako ali sigurno, nešto se događalo u poslovnom svijetu, a 2013. godine odlučili smo u vezi toga nešto poduzeti. Iz godine u godinu, posebno u blagdanskom periodu krajem godine, počeli smo primjećivati da naši poslovni partneri izmjenjuju sve manje i manje poklona. Nije riječ o samim poklonima – ova pojava je bila simptom nečeg što nas je mnogo više zabrinulo – poslovna zajednica polako je gubila ljudskost.

1 Zašto Crocon case?

Kao (naizgled) mala hrvatska tvrtka, sa snagom naših europskih i američkih principala iza nas, zaista smo imali pogled iz prvih redova na međunarodnu poslovnu zajednicu. Tijekom tri desetljeća rada u pomorstvu i brodogradnji i suradnje s ljudima iz cijelog svijeta, upoznali smo posebne pojedince koji su nam uvijek iznova potvrđivali da su entuzijazam, rad, odgovornost, neumorna kreativnost i odlučnost u rješavanju svakodnevnih izazova ono što (poslovni) život čini vrijednim življenja.

Upravo su ovi ljudi bili inspiracija za naš kreativni brand Authentic & Certified by Crocon (A&C) stvoren 2013. godine. Pod A&C brandom razvili smo kolekciju proizvoda, poklona za naše poslovne partnere i prijatelje, koja se od tada razvija i mijenja kako bi pokazali ovim “few good (wo)men” koliko ih cijenimo i koliko smo zahvalni što su kontinuirano tu za nas sa svojim dijelima, čineći dnevne situacije jednostavnijima, ljepšima i tako nam omogućuju da i nakon svih ovih godina još uvijek nađemo svrhu i zadovoljstvo u svom poslu.

 

“Naši odnosi, bili oni poslovni ili privatni, njeguju se i oblikuju predanošću koju izražavamo svojim dijelima.”

dr. Steve Maraboli

2 Naša 4 principa

S time na umu i s jasnom misijom da zaboravljene principe vratimo u prvi plan, odlučili smo svoju poruku dijeliti koristeći svakodnevne praktične proizvode – blokove, kemijske olovke, krpice za naočale, bombone, stolne kalendare, čokolade. Fokusirali smo se na četiri vrijednosti za koje smo zaključili da su najranjivije i najrjeđe sretane: JEDNOSTAVNOST, POZITIVNOST, (DOBRA) KOMUNIKACIJA i PROAKTIVNOST.

Na taj način uzeli smo ono što nas je najviše razočaralo i mučilo i pošli u suprotnom smjeru, naglašavajući upravo ponašanja i vrijednosti koje cijenimo u ljudima. Željeli smo vratiti ono što nekad nije bilo tako rijetko naći – ispunjenost odnosa između poslovnih partnera, održana obećanja, onaj divni džentlmenski dogovor temeljen na povjerenju i jači od bilo kojeg od današnjih predugačkih ugovora koji su u današnjoj klimi kojoj kritično nedostaje ljudskog dostojanstva i vrijednosti – gotovo nakaradni. Kolekcije su naš način nošenja sa situacijom i čine svaki dan svjetlijim, a iz našeg mikrookruženja koje nam dozvoljava da kreiramo pozitivne poruke, nadamo se barem malo raširiti svijest o današnjoj poslovnoj stvarnosti i zašto moramo biti uporni u tome da je opet učinimo barem malo ljudskijom. Jer JESMO živjeli takav način posla i čvrsto vjerujemo da možemo opet.

3 Crocon case je rođen

U 2017. kreirali smo Crocon Case, jedinstvenu, originalno dizajniranu kutiju za poklone, s našim porukama odmah na poklopcu, a dojam je pojačan originalnom fotografijom naše direktorice Linde Poščić Borovac. U trenutku kada primite kutiju odmah znate da ste dobili nešto drugačije, promišljeno i vrijedno više od svoje materijalne vrijednosti. Ohrabrujući vas porukama “PUT YOUR POSITIVE PANTS ON”,”MIND YOUR MANNERS”, “BE PATIENT” i “FEED YOUR FOCUS” željeli smo vam odmah staviti smiješak na lice, ali i potaknuti na razmišljanje.

A unutar kutije nalaze se svi naši predmeti koji nose naše originalne poruke, s najnovijim dodatkom za 2018: Crocon-ovi magični napitci, za korištenje kada se naše četiri vrijednosti čine nedostižnima bez dodatne pomoći. Četiri su napitka koje valja koristiti odgovorno i samo kada je potrebno, inspirirani okolnostima i pojavama koje nam danas nemilosrdno nedostaju u nama samima i ljudima oko nas: REPONSABILIS, PERSISTINIUM, TRANQUILLUM i HUMORIX.

Bočice sadrže biljke i začine odabrane namjerno ovisno o tome što nedostaje – metvica za upornost, ružmarin za veselje, matičnjak za mir i tišinu te cimet za odgovornost. Napitci se distribuiraju kao set na dizajniranom kartončiću na čijoj pozadini otkrivamo stvarni identitet svakog napitka, šaljivo, ali istinito opisujući korisnost svakoga od njih.

4 Poseban poklon i zahvala

Nema tog priručnika niti evanđelja koje nas može naučiti integritetu, odgovornosti, pozitivnosti, strasti, predanosti, pouzdanosti u poslu i životu uopće, ako nismo zaista spremni dati ono najbolje od sebe. Poruka je – “napitci” su uvijek tu, no jedino MI imamo moć učiniti da djeluju.

Ako ste primili Crocon Case, niste dobili još jedan bezvezni korporativni poklon,već pravi set za preživljavanje u džungli biznisa – poziv na buđenje i uže za spašavanje. Jer svi smo u tome zajedno. Sudeći prema povratnim informacijama naših partnera i prijatelja koje darujemo svake godine, sigurni smo da su naši napori prepoznati i nagrađeni uzajamnim razumijevanjem, jednostavnim odobravanjem, smješkom, onim “Hvala” i najvažnije od svega – motivacijom i željom da se pridonese ovoj našoj verziji boljeg svijeta. Dok god postoje oni koji nisu zaboravili vrijednost ljudskosti, poštivanja i razumijevanja – te neporecive znakove snage u ovim vremenima sagorijevanja – imat ćemo razloga i motiva stvarati dalje.

5 Hermes award 2018 za crocon case

U proces kreiranja Crocon Case-a i cijelog koncepta iza njega uložili smo u toku 2017. ne samo trud, već i svoja srca. Željeli smo si stoga pružiti još jednu veliku priliku da naš rad predstavimo što široj zajednici te smo tako krenuli u potragu za jednim međunarodnim natjecanjem koje bi zaista imalo težinu i koje bi nas stavilo u ozbiljno društvo kretivaca. Nakon mnogo istraživanja odlučili smo se za Hermes Creative Awards.

24. travnja 2018. primili smo sjajnu vijest da smo za našu prijavu Crocon Case – A business jungle survival kit osvojili Platinastu Hermes nagradu u kategoriji Print Media/Integrated Marketing – Company Branding.

Nagrade Hermes osnovane su 1994. godine, a iza njih stoji Association of Marketing and Communication Professionals (AMCP). S vremenom ovo je natjecanje postalo jedno od najvećih svoje vrste u svijetu. Sada u svojem četvrtom desetljeću, AMCP se ponosi zasluženom reputacijom točnosti, pravednosti i vjerodostojnosti. Ta međunarodna organizacija sastoji se od nekoliko tisuća marketinških, komunikacijskih, PR, medijskih i nezavisnih profesionalaca čiji je cilj pronaći i odati priznanja tvrtkama i pojedincima čiji talent nadilazi visoke standarde izvrnosti i čiji rad služi kao mjerilo u toj industriji. Pogled na prošle dobitnike nagrade otkriva širok raspon u veličini, od malih tvrtki do velikih medijskih konglomerata i Fortune 500 kompanija, od marketinsških agencija, grafičkih dizajnera, produkcijskih tvrtki do kreativnih snaga unutar tvrtki poput Crocon-a.

Prijave ocjenjuju iskusni profesionalci na osnovi kreativnosti i bez usporedbe jednog rada s drugim pa tako u jednoj kategoriji može biti više dobitnika nagrade ili pak niti jedan. Prijavljenim radovima dodjeljuju se bodovi između 90-100 (Platinum), 80-89 (Gold) i 70-79 (Honorable Mention).

Neki od dobitnika platinaste nagrade ove godine uključuju tvrtke Walt Disney, Harvard Business School, Hilton, Mercedes-Benz, National Geographic, NFL, PepsiCo, Yamaha, Raytheon i mnoge druge, pa zaista možemo reći da smo se našli u društvu koje pobuđuje strahopoštovanje. A kao jedini dobitnik platinastog Hermesa iz Hrvatske iznimno smo ponosni što smo našu malu zemlju stavili na kreativnu mapu svijeta! ????