C'MON GET
IN
TOUCH

Our world: authentic & certified by Crocon



Kada smo htjeli podijeliti naš duh… Predstavili smo naše vrijednosti… I kreirali „naš svijet“

Kada smo 2013. stvarali našu novu web stranicu, htjeli smo da sadrži uvodni video koji bi savršeno prezentirao našu energiju i vrijednosti.
Zato smo kreirali „Our World: Authentic & Certified by Crocon“.
Naš video predstavio nas je kroz naša već poznata četiri principa, a to su Proaktivnost, Jednostavnost, Pozitivnost i Dobra komunikacija. Nadahnut je to pogled na našu snagu i ono što nas razlikuje i ističe kao tvrtku i pojedince; na predanost i pozitivan pogled koji su naši pokretači.
01.srpnja 2015. primili smo za naš video Award of Merit međunarodnog natjecanja Best Shorts.
Riječima tima koji stoji iza Best Shorts Competition-a, ovo natjecanje odaje priznanja filmovima, televizijskim programima, videografima i novim medijskim profesionalcima koji pokažu izvanredna postignuća u vještinama kreativnosti i čiji su rezultati primjer vrhunske zabavne industrije ili pokretači pravih društvenih promjena. Žiri sačinjavaju visokokvalificirani profesionalci filmske i televizijske industrije.
Ovim priznanjem Crocon se pridružio redovima istaknutih dobitnika ove međunarodne nagrade, uključujući The Weinstein Company (za „Market Hours“), Disney Interactive (za „Vinlymation: A Love Story“), kao i dobitniku Oscara „Mr. Hublot“ autorice Lauren Witz.